|
Посадкові сторінки сайту були і є грунтом успіху бізнес-плану вашого порталу. Від того, чи зможе ця сторіночка зовсім запевнити відвідувача вчинити фінальний необхідний клик. В блог-пості ми з'ясуємо, що ж таке цільова сторінка, покажемо приклади просувнї сторінки. Насамперед з'ясуємо, для яких випадків краще підходить цільова сторінка: стимулювати користувача до установки софта, підштовхнути читача до реєстрації, придбати продукт. Приклади посадкових сторінок можна подивитися у блозі Інтернетдевелс. Тепер розберемо всі складові, котрі повинні існувати на відмінній посадковій сторінці: виклик довіри, аргументи в корисність покликаної дії, заклик до певної дії.Поклик до певної дії повинен спонукати, підштовхувати юзера вчинити визначену дію. Типи виконання покликання до дій: можуть бути у текстах; відеоролики; кнопки, що спонукають "Підписатися", "Купити", "Замовити" і т.д; картинки. Елемент "аргументи" вимушений представляти, чому користувач повинен у вас придбати товар, зареєструватися, скачати софт. У аргументах необхідно робити упор на: обмеженнях за часом; перевагах перед конкурентами; користях. Від пункту "Довіра" залежить максимальна частина успіху просувної сторінки, оскільки більшість користувачів перед замовленням послуги або купівлею товару відстежують інформацію про компанію. Довіра до посадкової сторінки передусім залежить від: фізичної адреси; відгуків; сертифікатів; гарантій.Зрозуміло, компоненти можуть змінюватися у залежності від поставлених цілей, проте серед їх є обов'язкові. До них можна віднести кнопку конверсії. Дуже сподіваємося, що слідуючи нехитрих прикладів і порад, Ви зможете побудувати продуктивну посадкову сторінку для ресурсу.
|
|